Jak stworzyć dochodowy portal randkowych

Kiedy wydawało się, że w dobie facebooka, portale randkowe nie mają szans na to, aby wybić się ponad przeciętność, to dziś, wiemy już, jak ważną rolę pełnią one w e-społeczeństwie. Jest to pewnego rodzaju fenomen, w czasach, kiedy tak naprawdę staliśmy się społeczeństwem social mediów o ukierunkowanych preferencjach. Tymczasem, niewielkie portale randkowe, są w stanie na pewnej płaszczyźnie i na pewnym polu, skutecznie rywalizować z Facebookiem, Instragramem czy Twitterem. Stworzenie portalu randkowego, nie jest więc skazaniem kogoś na niepowodzenie. Ważne jest jednak to, aby zrobić taki portal umiejętnie i wiedzieć, jak na nim zarobić.

Jak zarabiać na portalu randkowym

Zarobki każdego serwisu internetowego, uzależnione są od kilku, bardzo istotnych czynników. Pierwszym z tych czynników, to oczywiście ilość unikalnych odwiedzin i przełożenie się na pozostanie i powrót do danego serwisu przez użytkownika. W rzeczywistości, im większa ilość unikalnych użytkowników, tym szansa na większe dochody z reklam, czy też po prostu abonamentów. W przypadku serwisu randkowego, sytuacja jednak ma się zgoła inaczej. Przede wszystkim, portal randkowy, może zarabiać na tak zwanym abonamencie, za konto vip lub premium, czy też inne udogodnienia. Ważne jest jednak, aby ilość użytkowników stała na odpowiednim poziomie.

Zarobki na ogłoszeniach

Ranking portali randkowych, pokazuje, że najlepiej zarabiające portale, to te, które gwarantują swoim użytkownikom dyskrecję, anonimowość oraz możliwość swobodnego ogłaszania się. Nie ma co ukrywać, na takich portalach szuka się partnera na dłużej, partnera na krócej, kochanki, kochanka, kogoś na jedną noc lub po prostu kogoś, na spotkanie przy kawie. Każdy sposób jest dobry, dodatkowe, często płatne ogłoszenia to kolejne rozwiązanie, które może pozwolić na efektywne i jednocześnie stosunkowo długotrwałe i stabilne dochody, które płyną bezpośrednio z serwisu i pochodzą od użytkowników, a nie bezpośrednio od osób trzecich.

Dodaj komentarz